torsdag den 7. juni 2012
Lommefilmen er færdig!
Vores lommefilm er nu færdig!
Vi har brugt musikfiler fra http://www.freeplaymusic.com/
Vi har lært at bruge Movie Maker nu! Succes!
Vi har brugt musikfiler fra http://www.freeplaymusic.com/
Vi har lært at bruge Movie Maker nu! Succes!
Arbejdet med Lommefilm
Vi har arbejdet med lommefilm i et par uger nu, og vi har fundet på mange gode idéer.
I gruppen har vi valgt at vores titel er "Factor X 2012".
Som hovedperson i selve filmen har vi valgt, at bruge Annettes' lillesøster Malene som skal spille hovedpersonen Maiken der melder sig til Factor X.
Bianca sørger for skilte til filmen.
I gruppen har vi valgt at vores titel er "Factor X 2012".
Som hovedperson i selve filmen har vi valgt, at bruge Annettes' lillesøster Malene som skal spille hovedpersonen Maiken der melder sig til Factor X.
Bianca sørger for skilte til filmen.
Abonner på:
Opslag (Atom)