Medieproduktion
torsdag den 7. juni 2012
Lommefilmen er færdig!
Vores lommefilm er nu færdig!
Vi har brugt musikfiler fra
http://www.freeplaymusic.com/
Vi har lært at bruge Movie Maker nu! Succes!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar